Congres/kennisevent:
Evenementen waarbij kennisoverdracht centraal staat en het effect/impact dan ook zit in het aantoonbaar vergroten van kennis
Evenementen waarbij kennisoverdracht centraal staat en het effect/impact dan ook zit in het aantoonbaar vergroten van kennis
LET OP:
- Deelname aan de Gouden Giraffe Event Awards is uitsluitend mogelijk door het doen van een voorinschrijving. Vervolgens ontvangt u van de organisatie uw inlogcodes voor uw online inschrijfformulier. Onderstaande vragen zijn dus alleen om u een beeld te geven van wat er zoal in het inschrijfformulier wordt gevraagd.
- Dit is slechts een voorbeeld formulier voor één van de categorieën. De vragen komen in grote lijnen overeen maar verschillen per categorie, en zijn toegespitst op het soort evenement (zie categorie omschrijving). Advies vanuit de organisatie: kies de categorie op basis van de hoofdoelstelling van het evenement en daar waar het meeste effect is behaald.
- Per invulveld is er in het online inschrijfformulier ruimte voor maximaal 1000 karakters (ongeveer 150 woorden), tenzij anders aangegeven.
- Een groot aantal vragen dient te worden beantwoord door de opdrachtgever, eventueel in samenspraak met de organisator.
ALGEMEEN
1. Naam van het congres/kennisevent, datum van/tot, locatie, plaats en het aantal gasten
2. Financieel overzicht met minimaal totaalbudget (inclusief barters & sponsoring) en budget per persoon.
3. Geef een korte omschrijving van het congres/kennisevent, wat voor bedrijf het is en om welke branche het gaat?
4. Wat was de aanleiding voor het congres/kennisevent?
5. Wat was de hoofdoelstelling van het congres/kennisevent en wat waren eventuele subdoelstellingen?
6. Op welke doelgroep(en) richtte het evenement zich?
7. Welke toeleveranciers waren van essentieel belang voor het succes van het congres/kennisevent?
CREATIVITEIT EN CONCEPT
8. Beschrijf het concept, alle onderdelen daarvan, en hoe dit aansloot bij de doelstelling en de doelgroep.
9. Wat was er in uw ogen onderscheidend aan het concept?
(denk hierbij aan creativiteit, effectiviteit, interactie en andere zaken die het congres/kennisevent uniek maakten)
10. Welke touchpoints (hoogtepunten in uw concept) zorgen voor de optimale customer journey van uw gast?
11. Zijn er innovaties ingezet en zo ja: welke, waarom en wat was het effect met het oog op de doelstelling?
12. Beschrijf kort en krachtig hoe u de volgende onderdelen invulling heeft gegeven:
- Kennis opdoen (sprekersprogramma, workshops, etc)
- Netwerken
- Kwaliteit en diversiteit aanbod
STRATEGISCH EN MEDIAGEBRUIK
13. Welke vormen van media werden in het voortraject, natraject en tijdens het congres/kennisevent ingezet? En hoe droegen deze bij aan een grotere impact/effect?
14. Waarom is er, binnen alle vormen van communicatie, gekozen voor een congres/kennisevent?
15. In hoeverre was het congres/kennisevent een onderdeel van een groter communicatie- marketingtraject en welke strategische rol speelde het congres/kennisevent binnen dat traject?
16. Wat is het strategische toekomstplan van het congres/kennisevent? En hoe heeft de editie van dit jaar daar aan bijgedragen?
17. Op welke wijze heeft u data voortkomend uit het congres/kennisevent gebruikt (of gaat u gebruiken) voor een volgende editie?
EFFECT / IMPACT
18. Welke afspraken zijn er gemaakt (met de opdrachtgever) om de gewenste ROI/ de gewenste gedragsverandering bloot te leggen?
19. Waarom heeft juist dit concept gezorgd voor het gewenste effect?
20. Wat was het resultaat/de impact/het effect?
Naast het beantwoorden van alle vragen, is de inschrijving pas compleet met het aanleveren van onderstaande documenten:
https://www.dropbox.com/request/6Y28vcYshDz6T4fQbRQL
- Deelname aan de Gouden Giraffe Event Awards is uitsluitend mogelijk door het doen van een voorinschrijving. Vervolgens ontvangt u van de organisatie uw inlogcodes voor uw online inschrijfformulier. Onderstaande vragen zijn dus alleen om u een beeld te geven van wat er zoal in het inschrijfformulier wordt gevraagd.
- Dit is slechts een voorbeeld formulier voor één van de categorieën. De vragen komen in grote lijnen overeen maar verschillen per categorie, en zijn toegespitst op het soort evenement (zie categorie omschrijving). Advies vanuit de organisatie: kies de categorie op basis van de hoofdoelstelling van het evenement en daar waar het meeste effect is behaald.
- Per invulveld is er in het online inschrijfformulier ruimte voor maximaal 1000 karakters (ongeveer 150 woorden), tenzij anders aangegeven.
- Een groot aantal vragen dient te worden beantwoord door de opdrachtgever, eventueel in samenspraak met de organisator.
ALGEMEEN
1. Naam van het congres/kennisevent, datum van/tot, locatie, plaats en het aantal gasten
2. Financieel overzicht met minimaal totaalbudget (inclusief barters & sponsoring) en budget per persoon.
3. Geef een korte omschrijving van het congres/kennisevent, wat voor bedrijf het is en om welke branche het gaat?
4. Wat was de aanleiding voor het congres/kennisevent?
5. Wat was de hoofdoelstelling van het congres/kennisevent en wat waren eventuele subdoelstellingen?
6. Op welke doelgroep(en) richtte het evenement zich?
7. Welke toeleveranciers waren van essentieel belang voor het succes van het congres/kennisevent?
CREATIVITEIT EN CONCEPT
8. Beschrijf het concept, alle onderdelen daarvan, en hoe dit aansloot bij de doelstelling en de doelgroep.
9. Wat was er in uw ogen onderscheidend aan het concept?
(denk hierbij aan creativiteit, effectiviteit, interactie en andere zaken die het congres/kennisevent uniek maakten)
10. Welke touchpoints (hoogtepunten in uw concept) zorgen voor de optimale customer journey van uw gast?
11. Zijn er innovaties ingezet en zo ja: welke, waarom en wat was het effect met het oog op de doelstelling?
12. Beschrijf kort en krachtig hoe u de volgende onderdelen invulling heeft gegeven:
- Kennis opdoen (sprekersprogramma, workshops, etc)
- Netwerken
- Kwaliteit en diversiteit aanbod
STRATEGISCH EN MEDIAGEBRUIK
13. Welke vormen van media werden in het voortraject, natraject en tijdens het congres/kennisevent ingezet? En hoe droegen deze bij aan een grotere impact/effect?
14. Waarom is er, binnen alle vormen van communicatie, gekozen voor een congres/kennisevent?
15. In hoeverre was het congres/kennisevent een onderdeel van een groter communicatie- marketingtraject en welke strategische rol speelde het congres/kennisevent binnen dat traject?
16. Wat is het strategische toekomstplan van het congres/kennisevent? En hoe heeft de editie van dit jaar daar aan bijgedragen?
17. Op welke wijze heeft u data voortkomend uit het congres/kennisevent gebruikt (of gaat u gebruiken) voor een volgende editie?
EFFECT / IMPACT
18. Welke afspraken zijn er gemaakt (met de opdrachtgever) om de gewenste ROI/ de gewenste gedragsverandering bloot te leggen?
19. Waarom heeft juist dit concept gezorgd voor het gewenste effect?
20. Wat was het resultaat/de impact/het effect?
Naast het beantwoorden van alle vragen, is de inschrijving pas compleet met het aanleveren van onderstaande documenten:
- Briefing van de opdrachtgever
- URL WeTransfer met maximaal 10 foto’s van het evenement
- URL van de video op Youtube/Vimeo (maximaal 3 minuten)
- MP4 van dezelfde video
https://www.dropbox.com/request/6Y28vcYshDz6T4fQbRQL