De beoordeling van de cases ligt in handen van de eventmarkteers, communicatieprofessionals en eventcollega's met een wetenschappelijke achtergrond. Deze juryleden beoordelen, individueel en online, elke case op diverse criteria met een cijfer en een motivatie. Elke case wordt door meerdere juryleden beoordeeld waardoor direct inzichtelijk is waar de jury het eens is en waar niet. De discrepanties worden vervolgens gezamenlijk besproken achter gesloten deuren. Per categorie worden vervolgens de genomineerden geselecteerd. Zij presenteren zich in een live jury-sessie aan de jury en het aanwezige publiek op Learn from the Best. Alle casussen krijgen daags na de Gouden Giraffe Event Awards een eigen rapport, zodat voor elke inzending precies de scores met bijbehorende motivaties terug te lezen is.
Carmen Seman
VP of marketing at Foot Locker Menno Bouma
Voormalig Corporate Eventmanager Peugeot Nederland Ruud Janssen
Managing Partner Event Design Collective GmbH |
Ed Peelen
Hoogleraar event-, relatie en contentmarketing Nico Meyer
Managing Director MeetingMonitor en Qmatters Ronald Bekius
Sr. Event Manager BrandDeli |
Gebert Janssen
Docent Eventmanagement / MICE Auteur The Real Micebook Paul Gruijthuijsen
Voorfinancierings- & Garantiefonds (VGF) Allard Dericks
Juryvoorzitter |
Debby van der Voort
Team lead External Relations Events & Exhibitions Europe Shell |
Marleen van Es-Nijhuis
Events Marketeer Bol.com |
Maayke Könemann
Strategic Event Marketing & Sponsorships Wholesale Banking ING Global |