Over de Gouden Giraffe
Samen de rug rechten en meteen weer de nek uitsteken Samen de rug rechten en meteen weer de nek uitsteken, dat is het doel van de Gouden Giraffe Event Awards 2024. Laten zien hoe live en online events van enorme waarde kunnen zijn voor bedrijven, merken en andere organisaties. Schrijf dus snel jouw allerbeste en meest impactvolle event uit 2023 in en misschien sta jij dan wel op een ongelooflijk belangrijk moment voor onze branche vol in de spotlights. Extra prijzen En omdat we afgelopen jaar van fysieke evenementen naar online/hybride events zijn gegaan en nu weer langzaam teruggaan naar LIVE worden er ook dit jaar per categorie awards uitgedeeld. Voor zowel de fysieke/ hybride ALS de online evenementen en projecten. |
Historie Gouden Giraffe
De Gouden Giraffe beloont al sinds 1994 bedrijven en bureaus die hun nek uit steken, en door middel van beleving en een live moment zichzelf durven te vermarkten om een boodschap te communiceren. Na afloop van de laatste editie van de Gouden Giraffe (in april 2013), kondigden de oorspronkelijke initiatiefnemers van de Gouden Giraffe, brancheorganisatie CLC VECTA en High Profile Events, aan zich te gaan herbezinnen, met de markt in overleg te gaan en daaropvolgend een nieuw concept te ontwikkelen. In EventBranche.nl, het multimediale kennisplatform in de evenementenbranche, vonden zij de partij die de award weer nieuwe leven in kon blazen.
De vernieuwde Gouden Giraffe Event Awards manifesteren zich als impact award. De prijs voor de beste zakelijke evenementen van Nederland gaat op zoek naar winnaars in 6 categorieën. Het draait allemaal om de effectiviteit. Natuurlijk spelen creativiteit, innovatie, duurzaamheid en originaliteit ook een rol in de jurering, maar onderaan de streep telt boven alles één ding: welke meerwaarde had het event voor het opdrachtgevende bedrijf (of organisatie)?
De Gouden Giraffe beloont al sinds 1994 bedrijven en bureaus die hun nek uit steken, en door middel van beleving en een live moment zichzelf durven te vermarkten om een boodschap te communiceren. Na afloop van de laatste editie van de Gouden Giraffe (in april 2013), kondigden de oorspronkelijke initiatiefnemers van de Gouden Giraffe, brancheorganisatie CLC VECTA en High Profile Events, aan zich te gaan herbezinnen, met de markt in overleg te gaan en daaropvolgend een nieuw concept te ontwikkelen. In EventBranche.nl, het multimediale kennisplatform in de evenementenbranche, vonden zij de partij die de award weer nieuwe leven in kon blazen.
De vernieuwde Gouden Giraffe Event Awards manifesteren zich als impact award. De prijs voor de beste zakelijke evenementen van Nederland gaat op zoek naar winnaars in 6 categorieën. Het draait allemaal om de effectiviteit. Natuurlijk spelen creativiteit, innovatie, duurzaamheid en originaliteit ook een rol in de jurering, maar onderaan de streep telt boven alles één ding: welke meerwaarde had het event voor het opdrachtgevende bedrijf (of organisatie)?