Interne events/teambuilding:
Evenementen met een interne doelgroep gericht op cultuur- en gedragsverandering, teambuilding of perceptieverandering jegens de werkgever en/of het teamgevoel.
Evenementen met een interne doelgroep gericht op cultuur- en gedragsverandering, teambuilding of perceptieverandering jegens de werkgever en/of het teamgevoel.
LET OP:
- Deelname aan de Gouden Giraffe Event Awards is uitsluitend mogelijk door het doen van een voorinschrijving. Vervolgens ontvangt u van de organisatie uw inlogcodes voor uw online inschrijfformulier. Onderstaande vragen zijn dus alleen om u een beeld te geven van wat er zoal in het inschrijfformulier wordt gevraagd.
- Dit is slechts een voorbeeld formulier voor één van de categorieën. De vragen komen in grote lijnen overeen maar verschillen per categorie, en zijn toegespitst op het soort evenement (zie categorie omschrijving). Advies vanuit de organisatie: kies de categorie op basis van de hoofdoelstelling van het evenement en daar waar het meeste effect is behaald.
- Per invulveld is er in het online inschrijfformulier ruimte voor maximaal 1000 karakters (ongeveer 150 woorden), tenzij anders aangegeven.
- Een groot aantal vragen dient te worden beantwoord door de opdrachtgever, eventueel in samenspraak met de organisator.
ALGEMEEN
1. Naam van het evenement, datum van/tot, locatie, plaats en het aantal gasten
2. Financieel overzicht met minimaal totaalbudget (inclusief barters & sponsoring) en budget per persoon.
3. Geef een korte omschrijving van het opdrachtgevende bedrijf/organisatie; wat voor bedrijf is het en om welke branche gaat het?
4. Wat was binnen uw organisatie de aanleiding voor het evenement?
5. Wat was de hoofddoelstelling van het interne evenement en wat waren eventuele subdoelstellingen?
6. Op welke interne doelgroep(en) binnen uw organisatie richtte het evenement zich?
7. Welke toeleveranciers waren van essentieel belang voor het succes van het evenement?
CREATIVITEIT EN CONCEPT
8. Beschrijf het concept en hoe dit aansloot bij de doelstelling en de doelgroep. (max. 400 woorden)
9. Hoe heeft u de kernwaarden/imago/DNA van uw bedrijf verwerkt/vertaald naar dit eventconcept?
10. Wat was er in uw ogen onderscheidend aan het concept (400 woorden max)
(denk hierbij aan creativiteit, effectiviteit en andere zaken die het evenement uniek maakten)
11. Neem ons mee in de storytelling van het event, de beleving voor de gast en de belangrijkste touchpoints. (400 woorden max)
12. Zijn er innovaties ingezet en zo ja: welke, waarom en wat was het effect met het oog op de doelstelling?
STRATEGISCH EN MEDIAGEBRUIK
13. Welke vormen van media werden in het voortraject, natraject en tijdens het evenement ingezet? En hoe droegen deze bij aan een grotere impact/effect?
14. Waarom is er binnen alle vormen van interne communicatie in dit geval gekozen voor een evenement?
15. In hoeverre was het evenement onderdeel van een groter intern communicatietraject?
16. Welke rol speelt het evenement in de toekomststrategie van uw bedrijf?
EFFECT / IMPACT
18. Welke afspraken zijn er gemaakt om het gewenste effect / de gewenste gedragsverandering bloot te leggen?
19. Waarom heeft juist dit concept gezorgd voor het gewenste effect?
20. Wat was het resultaat/de impact/het effect?
Naast het beantwoorden van alle vragen, is de inschrijving pas compleet met het aanleveren van onderstaande documenten:
Bovenstaande documenten dienen online te worden aangeleverd, onder vermelding van CASENAAM>INZENDER>DOCUMENT NAAM, via:
https://www.dropbox.com/request/6Y28vcYshDz6T4fQbRQL
- Deelname aan de Gouden Giraffe Event Awards is uitsluitend mogelijk door het doen van een voorinschrijving. Vervolgens ontvangt u van de organisatie uw inlogcodes voor uw online inschrijfformulier. Onderstaande vragen zijn dus alleen om u een beeld te geven van wat er zoal in het inschrijfformulier wordt gevraagd.
- Dit is slechts een voorbeeld formulier voor één van de categorieën. De vragen komen in grote lijnen overeen maar verschillen per categorie, en zijn toegespitst op het soort evenement (zie categorie omschrijving). Advies vanuit de organisatie: kies de categorie op basis van de hoofdoelstelling van het evenement en daar waar het meeste effect is behaald.
- Per invulveld is er in het online inschrijfformulier ruimte voor maximaal 1000 karakters (ongeveer 150 woorden), tenzij anders aangegeven.
- Een groot aantal vragen dient te worden beantwoord door de opdrachtgever, eventueel in samenspraak met de organisator.
ALGEMEEN
1. Naam van het evenement, datum van/tot, locatie, plaats en het aantal gasten
2. Financieel overzicht met minimaal totaalbudget (inclusief barters & sponsoring) en budget per persoon.
3. Geef een korte omschrijving van het opdrachtgevende bedrijf/organisatie; wat voor bedrijf is het en om welke branche gaat het?
4. Wat was binnen uw organisatie de aanleiding voor het evenement?
5. Wat was de hoofddoelstelling van het interne evenement en wat waren eventuele subdoelstellingen?
6. Op welke interne doelgroep(en) binnen uw organisatie richtte het evenement zich?
7. Welke toeleveranciers waren van essentieel belang voor het succes van het evenement?
CREATIVITEIT EN CONCEPT
8. Beschrijf het concept en hoe dit aansloot bij de doelstelling en de doelgroep. (max. 400 woorden)
9. Hoe heeft u de kernwaarden/imago/DNA van uw bedrijf verwerkt/vertaald naar dit eventconcept?
10. Wat was er in uw ogen onderscheidend aan het concept (400 woorden max)
(denk hierbij aan creativiteit, effectiviteit en andere zaken die het evenement uniek maakten)
11. Neem ons mee in de storytelling van het event, de beleving voor de gast en de belangrijkste touchpoints. (400 woorden max)
12. Zijn er innovaties ingezet en zo ja: welke, waarom en wat was het effect met het oog op de doelstelling?
STRATEGISCH EN MEDIAGEBRUIK
13. Welke vormen van media werden in het voortraject, natraject en tijdens het evenement ingezet? En hoe droegen deze bij aan een grotere impact/effect?
14. Waarom is er binnen alle vormen van interne communicatie in dit geval gekozen voor een evenement?
15. In hoeverre was het evenement onderdeel van een groter intern communicatietraject?
16. Welke rol speelt het evenement in de toekomststrategie van uw bedrijf?
EFFECT / IMPACT
18. Welke afspraken zijn er gemaakt om het gewenste effect / de gewenste gedragsverandering bloot te leggen?
19. Waarom heeft juist dit concept gezorgd voor het gewenste effect?
20. Wat was het resultaat/de impact/het effect?
Naast het beantwoorden van alle vragen, is de inschrijving pas compleet met het aanleveren van onderstaande documenten:
- Briefing van de opdrachtgever
- URL WeTransfer met maximaal 10 foto’s van het evenement
- URL van de video op Youtube/Vimeo (maximaal 3 minuten)
- MP4 van dezelfde video
Bovenstaande documenten dienen online te worden aangeleverd, onder vermelding van CASENAAM>INZENDER>DOCUMENT NAAM, via:
https://www.dropbox.com/request/6Y28vcYshDz6T4fQbRQL