GOUDEN GIRAFFE
  • Home
  • Over
    • #JointheLIVErevolution
    • Terugblik 2016
  • Winnaars
  • Categorieën
  • Inschrijven 2018|2019
    • Algemene Voorwaarden
  • Jury
  • Locatie
  • Partners

partners

Bestel uw tickets
Naamsponsor

PartyRent
Party Rent is een internationaal opererende en gecertificeerde event-supplier t.b.v. alle denkbare events in Europa. De activiteiten omvatten het totale spectrum van conceptontwikkeling tot de complete uitrol van uw evenement.


​Hoofdsponsoren

D&B Eventmarketing
Al meer dan 30 jaar creëert D&B Eventmarketing waardevolle events voor haar klanten in ondernemend Nederland. Als strategisch partner helpen wij organisaties hun dromen en ambities te realiseren. Samen maken we eigenzinnige verhalen die langdurig impact hebben. Verhalen die je bij blijven. Met events die raken en verbinden. Events die waardevol zijn in elke zin van het woord.
​

DeFabrique
De fabrieken van de twintigste eeuw zijn als de kathedralen van de vroege Middeleeuwen: een historische mijlpaal en een voorbeeld voor velen. De industriële revolutie bracht ons in rap tempo onvergetelijke vooruitgang. Die innovatiedrang en het bijbehorende industriële erfgoed inspireert ons tot de dag van vandaag om net zoveel impact te maken.
We willen het leven van mensen verrijken en we geloven dat industrieel erfgoed dat mogelijk maakt. Industrieel erfgoed laat een onuitwisbare indruk achter; het maakt ervaringen memorabel.
DeFabrique. Spannend, Memorabel, Uniek
.

​Bijman audiovisueel 
Bijman Audiovisueel verzorgt licht, beeld en geluidstechniek voor congressen, beurzen en bedrijfsfeesten. Het is onze grootste uitdaging om per evenement het meest passende licht-, beeld- en geluidsplan te ontwerpen. Geheel afgestemd op budget en wens.

​Partners


Spilter
Sinds onze oprichting in 2005 zijn wij gestaag gegroeid; inmiddels mogen wij ons wereldwijd productleider en marktleider in Nederland noemen op het gebied van GDSS-software (Group Decision Support System). Van alle sessies, in Nederland, waarbij digitale ondersteuning wordt ingezet wordt 80% met onze software en in samenwerking met onze klanten begeleid.
Zelf hebben wij ruim 9 jaar ervaring met het begeleiden en faciliteren van sessies in verschillende sectoren. Met deze ruime ervaring zijn onze medewerkers dé specialisten voor digitale ondersteuning van uw bijeenkomsten. Of u nu inhoudelijke, procesmatige of technische ondersteuning wenst: samen met u zorgen wij voor een kwalitatief hoogstaand eindresultaat.​

​
Crowd Support
Crowd Support is gespecialiseerd in evenementenbeveiliging en crowd management services. Onze dienstverlening kenmerkt zich door een focus op evenementenveiligheid welke in balans is met onze visie op hostmanship. Als toonaangevende organisatie zetten wij onze kennis en ervaring maximaal in voor het ondersteunen en ontzorgen van u als organisator.


AVEX
Al meer dan 25 jaar voorziet AVEX bedrijven en organisaties in binnen- en buitenland van audiovisuele oplossingen voor evenementen. Het is onze missie om onze klanten effectiever te laten communiceren door het inzetten van audiovisuele oplossingen. Deze oplossingen dienen te voldoen aan de verwachting van onze klant of deze te overtreffen. Van kleine tot grote en van eenvoudige tot complexe evenementen. Als geen ander weten we hoe wij uw boodschap over kunnen brengen en hoe wij uw bedrijf op de voorgrond kunnen zetten. 
AVEX verhuurt onder de merknaam Hulskamp Event Facilities audiovisuele faciliteiten voor uw evenement. Ook voor de plaatsing en bediening ervan en desgewenst zelfs voor de totale coördinatie en realisatie van het evenement kunt u terecht bij ons. En dat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Ook kunnen wij voorzien in de aankleding en inrichting om uw evenement de uitstraling te geven die het nodig heeft. Wij beschouwen onszelf als de ‘stille kracht’ achter ieder professioneel evenement. Onze medewerkers zijn nadrukkelijk aanwezig in de voorbereidingsfase. Spreken zaken met u door en stemmen deze nauwkeurig met u af. Om tijdens uw evenement, presentatie of feest uit beeld te verdwijnen en te zorgen dat u, uw organisatie, informatie of artiesten centraal staan.

​Hogeschool TIO
Wil jij ook evenementen organiseren? Word een talent in het organiseren van evenementen met de hbo-opleiding Hotel- en Eventmanagement bij Hogeschool Tio. Deze opleiding combineert de klassieke hogere hotelschool met eventmanagement.​ Studeren bij Tio betekent kleinschalig en praktijkgericht onderwijs van docenten met ervaring in de branche. Niet voor niets is de opleiding Hotel- en Eventmanagement al vier jaar op rij verkozen tot beste opleiding in zijn soort door de Keuzegids HBO. Organiseer jij over een paar jaar het beste evenement van Nederland?

Clickshots
Hoe doeltreffend kan een beeld zijn? Een schitterende foto zegt immers meer dan 1000 woorden! Of het nu gaat om merkbeleving, uw boodschap of een treffende registratie, Clickshots brengt sfeer en emotie kleurrijk in beeld.

Coby-IFS
Coby-IFS is één van Europa’s grootste verhuurbedrijven van vloerbedekking en meubilair voor evenementen,
beurzen tentoonstellingen, congressen en seminars. Coby-IFS garandeert u absolute kwaliteit in materiaal en service.
Coby-IFS verzorgt de volledige invulling van uw evenement m.b.t. meubilair en tapijt. Inclusief: advies, verhuur, transport en plaatsen.
Onze serviceverlening "bedekt" heel Europa.

​All in Connect

All in Connect biedt als real-time big data platform slimme totaaloplossingen voor de eventbranche, leisure industrie en daarbuiten. Deze intelligente software tools dragen bij aan het verbeteren van verschillende marketingcampagnes door middel van customer journey- en klant interactie optimalisatie.
All in Connect verzorgt hierin de juiste tools en geeft advies over de inrichting en het gebruik van deze specifieke tools. Daarnaast worden de organisatieprocessen van de leisure industrie inzichtelijk en meetbaar gemaakt zodat er een betere verbinding kan ontstaan tussen organisatie en bezoeker.
Hierdoor worden er betere resultaten bereikt en duurzamere relaties opgebouwd.
Naast de softwarediensten, staat ook personalisatie voorop bij All in Connect. Daarom zijn al onze software pakketten en adviezen op maat gemaakt. Voor meer info: www.allinconnect.nl 



Kronenburg Promotie & Begeleiding sinds 1991
Een sprankelende Host of Hostess voor uw event, een ervaren Teamleider, een elegant Hospitality Model, een professionele Gastvrouw of Gastheer, een doortastende Conference Assistant op uw congres, een meedenkende Eventmanager, een gastvrije Receptionist of een fris & enthousiast Promotieteam? Gekleed in een zakelijk formeel uniform of hippe outfit? Kronenburg heeft het! Hierbij staat het veelzijdige karakter van ons bestand, van 1.250 zorgvuldig geselecteerde dames en heren, en onze professionele werkwijze, garant voor een optimale match.

Sharingbox
Sharingbox is een marketing tool die het maken van een foto als excuus gebruikt om gegevens te verzamelen. We brengen data met een glimlach! Met sharingbox weten wij de merk visibiliteit te verhogen op events en sociale netwerken. Door het maken, versturen, delen en printen van een foto helpen we merken om dichterbij hun doelgroep te komen en contact met hen te behouden. Verder is het gewoon zo dat mensen het erg leuk om een foto te maken op een leuk moment en deze ook nog eens direct uitgeprint te krijgen als tastbare herinnering.

Skanna Horeca Uitzendbureau
Skanna Horeca Uitzendbureau is gespecialiseerd in het uitzenden van de beste horecamedewerkers. Profiteer van kwaliteit tegen een scherp tarief en maximale vrijheid. Het Skanna team staat dag en nacht voor u klaar met een zorgvuldig opgebouwd bestand van betrouwbare horecamedewerkers. Het hoge kwaliteits- en gastvrijheid niveau van medewerkers wordt gegarandeerd door een strikte selectieprocedure en continue horecatrainingen.


​Die Neue Linie
Die Neue Linie is als verwerker en veredelaar van metaal een Europees opererend bedrijf dat is gespecialiseerd in de productie van medailles, sportbekers en trofeeën. Daarnaast heeft het ook grote expertise op het gebied van industriële productie en productie van tafelwaren. De producten van Die Neue Linie staan garant voor een elegante uitstraling. Een opmaat gemaakt ontwerp, veredeld en gegoten, voor iedere gelegenheid.

Orli
Orli biedt uitgebreid Entertainment en Hospitality voor op uw event. De combinatie van positieve energie en kostuums uit eigen atelier maakt ons uniek. Heel graag denken we met u mee naar passende mogelijkheden. Niets is ons te gek! Wij maken van elk event een feestje. Team Orli heeft jarenlange ervaring bij zeer veel uiteenlopende evenementen. Hierdoor weten wij precies wat u van ons nodig heeft zowel voor als achter de schermen.

Van der Maarel
Van der Maarel Sfeermeesters is uw creatieve partner sinds 1953 voor de totaalstyling van uw evenement. Van congressen, relatiemeetings, productpresentaties, publieke evenementen tot bruiloften en privé feesten; Wij weten uw wensen te vertalen naar de juiste sfeerbeleving. Van der Maarel is gespecialiseerd in de creatie en realisatie van eigentijdse, innovatieve stylingsconcepten. Door de creatieve combinatie van onze vijf productgroepen kunnen wij iedere locatie transformeren in een integrale sfeersetting.
Als ware Sfeermeesters.

Heavy Decor
Met unieke en sfeerbepalende decors is Heavy Decor al geruime tijd een begrip in de nationale en internationale evenementenwereld. Kleine en grootschalige projecten zijn in ruim 15 jaar uitgevoerd met passie en vakmanschap. 
In deze periode is het bedrijf gegroeid naar een serieuze organisatie en partner voor opdrachtgevers. Of het nu gaat om bestaande decors of maatwerk, steeds weer is het eindresultaat spraakmakend en verrassend.
Daarnaast is Heavy Decor Events & Teambuilding actief in de markt met unieke teambuilding programma's voor grote en kleine groepen. De ijzersterke mix van onze huisstijl en de originaliteit van deze teambuilding activiteiten zorgen keer op keer voor een tevreden reactie bij onze opdrachtgevers.


Make up meisjes
Make up meisjes vertalen het authentieke karakter van een organisatie, merk of product naar de uitstraling van het belangrijkste marketing instrument: het personeel.
Onze passie voor een brede kennis en meer dan 15 jaar ervaring in (haar)styling & visagie zetten wij 100% in voor een verpletterende indruk van jouw organisatie, merk of product! 
Of het nu gaat om de presentatie tijdens een beurs of evenement, de dagelijkse uitstraling van jouw menskracht, een workshop of entertainment tijdens een bedrijfsfeest. Samen met onze opdrachtgevers creëren wij de uitstraling die bijdraagt aan de beleving van ieder die in contact komt met de mensen van de organisatie, het merk of product.
Zo zorgen de Make up meisjes altijd voor een optimale beleving!

​
Aaaaha!
​Aaaaha! Bureau voor live communicatie voegt live interactie toe aan zakelijke evenementen. Bevlogen presentatoren, workshopleiders, acteurs, filmmakers en illustratoren stellen zich in dienst van uw evenement. Met aanstekelijk plezier slaan zij de brug tussen de inhoud en de deelnemers. Zo haalt iedereen veel meer rendement uit uw bijeenkomst. Tijdens het finale evenement van de Gouden Giraffe leiden de presentatoren Daniël Staakman en Sander Steffen de LIVE Jury Sessies in goede banen.

NME events - entertaining business
Het is onze uitdaging om de doelstellingen van de organisaties met wie wij samenwerken te vertalen in creatief maatwerk. Dankzij de beschikbaarheid over onder andere eigen studio's, opnamefaciliteiten, kostuumatelier en de intensieve samenwerking met de artiesten opleidingen van de NME foundation en de Dutch Academy of Performing Arts, zijn wij in staat om in eigen beheer concepten te ontwikkelen en tot uitvoer te brengen. NME events staat met een team van creatives paraat om de vertaalslag te maken van de boodschap die voor het voetlicht moet komen naar unieke vormen van live communicatie.

Euro Events

Euro Events is al jaren één van de grootste spelers binnen de branche van evenementbenodigdheden. Euro Events levert naast polsbandjes, consumptiemunten, lanyards en garderobenummers nu ook promotieartikelen en kleding.
Daarnaast biedt Euro Events een groot assortiment aan verhuurproducten, zoals pinautomaten, muntenkassa's en portofoons.
​Door de jarenlange ervaring is er veel kennis opgebouwd die ingezet wordt om bij iedere klant een passend advies te geven en de juiste, kwalitatieve producten te leveren. Hierdoor is Euro Events gegroeid tot de betrouwbare partner die zij nu is, waarbij persoonlijk advies en meedenken met de klant onze kracht en onderscheidende factor is. 

Aanmelder.nl

De online deelnemersregistratie tool van aanmelder.nl is het ideale hulpmiddel voor iedere event organisator om tijd te besparen. 
Of je nou een bedrijfsfeest, relatie event of een internationaal en betaald congres organiseert, al je deelnemersgegevens overzichtelijk in één systeem.
Zelf iets wijzigen aan het formulier of communiceren met je deelnemers wanneer jij dat wilt. Geen tijdrovende administratie meer, zodat alle aandacht kan gaan naar wat er echt toe doet in jouw evenement. 


UC360
UC360 tilt VR communicatie naar het volgende niveau! 
Er wordt met geavanceerde nieuwe technieken gewerkt om uw publiek en doelgroep als kijker een nog intensievere VR ervaring mee te geven. Mede door ons ontwikkelde VR Robot (genaamd “ET") legt UC360 de werkelijke wereld vast in 360° video beelden. Wat u om uw heen ziet ervaart ook uw publiek! De kijker "loopt” tijdens de VR360 video door een ander wereld, van een evenement, concert, beurs, winkel, of bedrijf, maar denk ook aan complete opleidingen of cursussen. UC360 verzorgd een script —> opname —> montage en helpt de klanten met de intern of online verdeling van de VR content. 
Wereld primeur: UC360 gaat nog een stap verder. 
ET kan draadloos gekoppeld worden aan het internet om vervolgens 360° video beelden live te tonen op uw beeldscherm. Dit door middel van een 360° livestream! 
Open uw deuren wereldwijd naar een geselecteerde of onbeperkte groep mensen en laat ze bijna letterlijk bij uw moment aanwezig zijn.
De algemene ontwikkeling van VR gaat in rap tempo. Doordat steeds meer providers en social platforms 360° ondersteunen, ziet en beleeft de massa dit nieuwe medium in hun dagelijks leven. Op de smartphone of tablet wordt uw beleving letterlijk gecommuniceerd, dit terwijl het publiek gewoon in de trein onderweg is, thuis zit of stiekem tijdens het werk kijkt, als de baas even weg is ;)

JAN Verhuur
Wij zijn verhalenvertellers zonder tekst. Één beeld zegt namelijk meer dan duizend woorden. Met 2300m² aan vintage materialen heeft JAN Verhuur ruim voldoende middelen om jouw verhaal te vertellen. Door een locatie op de juiste manier in te richten en aan te kleden, zorgen wij ervoor dat jouw gasten de bijeenkomst niet snel zullen vergeten. 


Inprintmatter
Er bestaat geen tweede kans voor een eerste indruk. Het is van belang dat uw marketingcommunicatie & promotie materialen tot in de puntjes verzorgd zijn. Of het nu gaat om beursstands, banners, prints op wanden, spandoeken, inflatables of indrukwekkende 2D of 3D productvergrotingen voor uw bedrijfspresentatie. InPrintMatter denkt vanuit de invulling voor uw vraagstuk en niet in middelen / producten. Door onze jarenlange ervaring, opgedaan binnen de marketing afdelingen van grote bedrijven en reclamebureaus, weten wij wat belangrijk is in het proces. Door goed advies en het selecteren en aanbieden van de juiste producten maken wij het onderscheid. Displays of 3D BlowUps maken voor tentoonstellingen of beurzen? XL prints printen? InPrintMatter produceert prachtige groot-formaat XL prints en opblaasbare inflatable productvergrotingen op elk denkbaar formaat en elke gewenste tweedimensionale of driedimensionale vorm. Hiervoor gebruiken wij state of the art groot-formaat inkjetprinters naaimachines en lasmachines. Zo bent u verzekerd van de beste kwaliteit. InPrintMatter is het ideale partner & productiebedrijf voor groot formaat printen en productie van Blow Ups. Wij leveren spandoeken, reclameborden, wanddecoraties, billboards, blowups, promotie artikelen & inflatables, voor zowel binnen- als buiten. Wij leveren wereldwijd en met elke vervoersmethode, snel en vakkundig.

Thearent
Thearent – Creative textile solutions – bedenkt en creëert creatieve textieloplossingen voor diverse evenementen zoals o.a. B2B evenementen, festivals, beurzen etc.. Wij denken graag met u mee vanuit het concept om het meest optimale resultaat te behalen.


Safety for Events
Safety 4 Events is dé partner op het gebied van evenementenveiligheid. Wij detacheren security medewerkers, spoedeisende eerste hulpverleners van diverse niveaus met als specialisatie Acute Zorg bij Alcohol en Drugs Incidenten, brandwachten en/of verkeersregelaars op diverse evenementen. Kortom, één aanspreekpunt voor het totale veiligheidsaspect!

Play-Mobiel
Verbluffend goed geluid, toffe muziek, een ervaren DJ die dol is op interactie en dat alles geheel mobiel. Feestjes, Borrels, Events, noem maar op. Je komt ons overal tegen. Deze strakke mobiele DJ Booth is rondom te beplakken (branden) met een eigen ontwerp en leent zich daardoor ook optimaal voor marketing en live communicatie. De Rolling DJ van Play-Mobiel, die wil je!

Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
  • Home
  • Over
    • #JointheLIVErevolution
    • Terugblik 2016
  • Winnaars
  • Categorieën
  • Inschrijven 2018|2019
    • Algemene Voorwaarden
  • Jury
  • Locatie
  • Partners
✕