Naast de juryprijzen in de diverse categorieën, en de Next Generation Award, kan er tijdens de Gouden Giraffe 2018 ook weer gestemd worden voor de publieksprijs. Deze award wordt uitgereikt aan het meest creatieve eventconcept, en u bepaalt!
De Gouden Giraffe Publieksprijs staat los van de juryprijzen en wordt eveneens uitgereikt op 1 april in het Jaarbeurs Beatrix Theater. Tot 29 maart kan er gestemd worden op één van de 40 eventcases. ER KAN NIET MEER GESTEMD WORDEN
De Gouden Giraffe Publieksprijs staat los van de juryprijzen en wordt eveneens uitgereikt op 1 april in het Jaarbeurs Beatrix Theater. Tot 29 maart kan er gestemd worden op één van de 40 eventcases. ER KAN NIET MEER GESTEMD WORDEN
Casenaam: Toekomst in het vizier
Opdrachtgever: bol.com Inzender: bol.com & Obsession Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: SecurITy Festival
Opdrachtgever: HP Nederland Inzender: Effectgroep Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: Festival Groei
Opdrachtgever: Driessen Inzender: Artishock Events & Marketing Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: Probo Festival
Opdrachtgever: Probo Inzender: Event Creators Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: Walk on the Wild Side
Opdrachtgever: BrandDeli Inzender: BrandDeli/Event Department Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: 100 jaar Tata Steel
Opdrachtgever: Tata Steel Inzender: IDTV Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: Coolste Baan van Nederland
Opdrachtgever: House of Sports Inzender: XSAGA Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: MomenTUm
Opdrachtgever: TU Eindhoven Inzender: Artishock Events & Marketing Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: Event Industry Hackathon
Opdrachtgever: RAI Amsterdam Inzender: RAI Amsterdam Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: Maritime Awards Gala 2018
Opdrachtgever: Stichting Maritime Awards Gala. Inzender: Tatarataa Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: 135 jaar ANWB
Opdrachtgever: ANWB Inzender: ANWB Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: Reflection
Opdrachtgever: INretail Inzender: INretail Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: Generation O
Inzender: Louder. brand activation
Opdrachtgever: Opel Nederland
Bekijk hier de event aftermovie
Waarom stemmen op deze case?
Inzender: Louder. brand activation
Opdrachtgever: Opel Nederland
Bekijk hier de event aftermovie
Waarom stemmen op deze case?
Casenaam: 24e Landgoedfair Heerlijkheid Mariënwaerdt
Opdrachtgever: Heerlijkheid Mariënwaerdt Inzender: Heerlijkheid Mariënwaerdt Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: Automotive Expo 2018
Opdrachtgever: Fource Inzender: Promo Events Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: Lancering Nouryon
Opdrachtgever: AkzoNobel Specialty Chemicals. Inzender: The Hospitality Group Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: CCV Exchange
Opdrachtgever: CCV Group Inzender: Pink Lemon Events Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Tomingroep 90 jaar Samen naar de Top. Opdrachtgever: Tomingroep
Inzender: D&B Eventmarketing Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: Samen 100% levenslang
Opdrachtgever: Careflex Zorg Groep Inzender: Future Dome Events Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: BCC Building The Future
Opdrachtgever: BCC Inzender: Energy Incentives Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: One Family One Party
Opdrachtgever: XIDOOR Inzender: BYLEI Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
De wereld verandert, ga jij mee?
Opdrachtgever: Wensink Automotive Inzender: No Concept No Glory Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: Tell (Y)our Story Global Sales Cup 2018. Opdrachtgever: Vanderlande
Inzender: Eventbureau Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: Festival van de Toekomst
Opdrachtgever: Provincie Zuid-Holland Inzender: Provincie Zuid-Holland Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: Klimaattop Zuid
Opdrachtgever: Gemeente Breda Inzender: Future Dome Events Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: The Transformation Game
Opdrachtgever: Tata Steel Inzender: IDTV Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: Noorderlinkdagen 2018
Opdrachtgever: Noorderlink Inzender: Noorderlink Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: Up The Game
Opdrachtgever: Real Life Gaming Inzender: Real Life Gaming Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: Week van de Ondernemer
Opdrachtgever: De Persgroep Inzender: brandXtension/ De Ondernemer Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: Forward Thinking Leadership
Opdrachtgever: DenkProducties & AFAS Software
Inzender: DenkProducties
Bekijk hier de event aftermovie
Waarom stemmen op deze case?
Opdrachtgever: DenkProducties & AFAS Software
Inzender: DenkProducties
Bekijk hier de event aftermovie
Waarom stemmen op deze case?
Casenaam: Aardig Onderweg Award
Opdrachtgever: RET Inzender: IDTV Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
A night at the Magnum Mansion
Opdrachtgever: Magnum (Unilever) Inzender: Glasnost Amsterdam Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Naamsverandering Johan Cruijff ArenA
Opdrachtgever: Amsterdam ArenA Inzender: XSAGA Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: Open NK Curling op Natuurijs 2018
Opdrachtgever: Nederlandse Curling Bond
Inzender: Triple Double Sportmarketing
Bekijk hier de event aftermovie
Waarom stemmen op deze case?
Opdrachtgever: Nederlandse Curling Bond
Inzender: Triple Double Sportmarketing
Bekijk hier de event aftermovie
Waarom stemmen op deze case?
Shell Empower One Young World
Opdrachtgever: Shell Inzender: MCI Group Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: Dept Festival
Opdrachtgever: Dept Agency Inzender: Dutch Standard Events Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: Food Inspiration Days
Opdrachtgever: Food Inspiration Inzender: Food Inspiration Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: Dat is de WoW van Toyota
Opdrachtgever: Louwman & Parqui / Toyota Nederland. Inzender: Bax Projects Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |
Casenaam: McDonald’s For You
Opdrachtgever: McDonald’s Nederland Inzender: brandXtension Bekijk hier de event aftermovie Waarom stemmen op deze case? |